Polub nas na fb

sobota, 26 października 2013

Łapiemy ostatnie ciepłe dni :)

No cóż... Chciałam mieć bloga, a teraz brakuje mi czasu na pisanie nowych postów... Także chyba będę musiała ograniczyć się tylko do weekendów :)
W niedzielę byłyśmy z małą Kiką w kinie na "Klopsiki kontratakują", jednak chyba nie specjelnie podobała Nam się ta bajka. Cały tydzień w większości spędziłą u babci, także naprawdę czasu dla siebie mamy niewiele :(. Codziennie za to opowiada Nam wieczorem, co robiła, co śpiewała i jak zajmuje się swoim 2- miesięcznym kuzynem Marcelkiem. Opowiada to z takim przejęciem i zaangażowaniem, że padamy ze śmiechu np. : "Był Marcelek, on płakał, dałam mu nusia, potem spał..." "Ja bawiłam babcią Anią i byłam Cyćką Barbie ;)" No nieustanne śpiewanie, tańczenie i rozrabianie :)

 Dzisiejsza stylizacja w zamierzeniu byłą inna, ale plan padł, gdy okazało się, że spodnie do naszego outfitu zostały u babci... :(. 









 Koszula : Zara
Spodenki: Terannova
Rajstopki: Calzedonia
Trampki: H&M
Kamizelka: Next
Opaska: No Name






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz