Polub nas na fb

środa, 13 listopada 2013

Sesja cd. :)






Zakładając bloga, nie myślałam, o tym że będzie mi brakować czasu na jego prowadzenie. Jednak niestety tak jest... Codziennie sobie myślę, że tak dawno nic nie pisałam, tak dawno nie dodałam żadnych zdjęć... Obserwując inne mamy blogerki mam mega wyrzuty sumienia :( bo brakuje mi czasu nawet na robienie zdjęć, a czas tak niemiłosiernie ucieka, córcia z dnia na dzień robi postępy... Jednak ciężko jest pogodzić pracę zawodową, pracę w domu i jeszcze znaleźć czas dla Kiki. Coraz częściej zastanawiam się co tak naprawdę w życiu jest ważne... Czy warto jest poświęcać tyle czasu na pracę, podczas gdy rodzinie poświęcamy go zdecydowanie za mało. Życie w ciągłym biegu powoli mnie męczy. Ale chyba nic na to nie poradzę, bo żeby "żyć" trzeba mieć za co, a co za tym idzie trzeba pracować. Tłumaczę sobie to tym, że przecież to wszystko dla niej <3, ale to chyba tylko wymówka, bo Kika byłaby zdecydowanie szczęśliwsza gdybyśmy poświęcali jej więcej czasu. Postaram się to zrealizować i chciałabym, żeby ten blog był tego dowodem :).

Zdjęcia z obiecanych sesji. Jeszcze nie wszystkie, reszta soon :)





Ponieważ Marika posiada samych kuzynów większych i mniejszych, zdjęcia tylko z nimi <3

1 komentarz: